عنوان خبر :  انتخاب مدیر اداره حراست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به عنوان مسئول حفاظت آزمون برتر کشور در سال ۱۴۰۲


در همایش ملی تبیین ابعاد اجرایی و حفاظتی نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳، که با حضور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد، دکتر محمد اعتراف، رئیس اداره حراست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به عنوان مسئول حفاظت آزمون برتر کشور در سال ۱۴۰۲ معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

دکتر عبدالرسول پورعباس در این همایش که در محل سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد با تشکر از عوامل اجرایی و حفاظتی آزمون سراسری، گفت: بیش از ۱۲۰ هزار نفر عوامل اجرایی و حفاظتی برای برگزاری آزمون سراسری فعالیت کرده و از بار امانتی که بر دوش دارند صیانت می‌کنند. آزمون سراسری یک رویداد مهم ملی است که اقشار زیادی از جامعه را درگیر خود می‌کند و داوطلبان اولین آموزه‌ها و حرکت اجتماعی خود را پس از مدرسه تجربه می‌کنند.

در لوح اهدایی از سوی دکتر پورعباس، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور به دکتر اعتراف آمده است: از تلاش‌های بی‌شائبه، خدمات ارزشمند و مساعی ماندگار جناب‌عالی و همکاران محترمتان در حفاظت آزمون آن استان که با برنامه‌ریزی‌های دقیق، پیش‌بینی تمهیدات و اتخاذ تدابیر لازم زمینه‌های برگزاری شایسته تقدیر آزمون‌های سراسری را فراهم کرده و موفق به کسب عنوان حوزه برتر حفاظت آزمون‌های سراسری شده‌اید تشکر و قدردانی می‌نمایم.

امیدوارم با استعانت از الطاف الهی و همکاری ارزنده جناب‌عالی بتوانیم گام‌های مستحکم و موثرتری برای سنجش و ارزیابی دقیق‌تر و تحقق عدالت آموزشی برداریم.

 تاریخ ارسال خبر :   03 اردیبهشت 1403 - 12:26    |     تعداد بازدید :   155
 ارسال کننده :   روابط عمومی    |      کد خبر :   17561
 کلید واژه ها :   دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان- مدیر اداره حراست دانشگاه- مسئول حفاظت آزمون
نظر شما

حاصل عبارت  18 + 4 :